Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik nog geen bevestigingsmail heb ontvangen?

Bij ons ontvang je binnen enkele minuten na het plaatsen van je bestelling de bevestiging in je e-mail. Het kan zijn dat deze e-mail in je spam is beland óf dat je tijdens het plaatsen van je bestelling per ongeluk een typefoutje hebt gemaakt in je e-mailadres. Kun je hem niet vinden in je inbox? Stuur ons dan even een e-mail.

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze nog wijzingen, kan dat?

Na het plaatsen van jouw bestelling gaat hij direct ons automatische systeem in zodat we jouw bestelling zo snel mogelijk kunnen opsturen. Het is daarom niet mogelijk om jouw bestelling nog aan te passen nadat je deze geplaatst hebt. Wil je een artikel toevoegen? Plaats dan een nieuwe bestelling en stuur ons zo snel mogelijk een e-mail dat we beide mogen samenvoegen in 1 pakket.

Ik heb een fout gemaakt in het afleveradres, kan ik dit nog wijzigen?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je een (type)foutje maakt in je afleveradres, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail met de aanpassing. Als jouw pakketje nog niet is ingepakt, kunnen wij het adres nog wijzigen. Is je pakketje al wel ingepakt? Dan kunnen we het helaas niet meer aanpassen!

Hoe weet ik welke maat ik het beste kan bestellen?

We proberen bij elk product zo goed mogelijk aan te geven hoe het item valt bij ons model en ook wanneer het item anders valt dan we gewend zijn. We zetten er ook bij welke maat het model (normaliter) draagt. We hopen op die manier dat je een goede keuze kunt maken. Twijfel je echt heel erg, dan mag je onze klantenservice natuurlijk altijd een berichtje sturen!

Wanneer kan ik de klantenservice bereiken?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 16:30 uur via contact@trendzonline.nl. Op feestdagen zijn we niet bereikbaar!

Ik had een item in mijn winkelmandje, maar nu zie ik hem niet meer?

Het kan zijn dat iemand je nét voor was en jouw item daardoor niet meer te bestellen is. Helaas wordt de kleding die je in je winkelmandje zet, niet gereserveerd. Het gebeurt soms dus dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders het eerder heeft besteld.

Hoe lang heb ik garantie?

Wij geven 4 weken fabrieksgarantie op kleding. De garantie geldt niet op ritsen, knopen, pailletten of studs. Na 4 weken kan je geen aanspraak meer maken op reparatie of vergoeding. Wij geven geen garantie op verkeerd wassen of drogen van de kleding.

Komen items die uitverkocht zijn weer terug op voorraad?

Heb je een item gezien die momenteel is uitverkocht? Meld je onder het item aan voor een productreminder, zo krijg jij direct een berichtje wanneer het item weer op voorraad is. We doen altijd ons uiterste best om een goed lopend uitverkocht item weer op voorraad te krijgen.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Zodra jouw retourzending bij ons binnen is, proberen wij het bedrag direct terug op de bankrekening waarmee de bestelling is betaald te storten. Maar altijd binnen twee werkdagen. De terugstorting wordt geregeld via Stichting Mollie. Om die reden zal het geld altijd een dag later op jouw rekening te zien zijn. Heb je betaald via Billink? Dan ontvang je een aangepaste factuur!

Houd er rekening mee dat Trendz de retourzendingen alleen in behandeling kan nemen als deze in originele staat bij ons binnenkomen, inclusief de labels & verpakkingen. Artikelen die beschadigd, gebruikt en/of gewassen zijn, kunnen door ons worden geweigerd en teruggestuurd.

Mag ik mijn bestelling ook retourneren in de winkel?

Natuurlijk mag je met jouw retour(en) ook naar de winkel komen.  Het is dan belangrijk dat je je factuur meeneemt: zonder factuur kunnen wij je retour niet aannemen! Wil je gelijk een ander item kopen? Dan verrekenen wij het met de eventuele andere items. Mocht je dan nog geld tegoed hebben, dan word dit direct teruggestort naar de rekening waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Je krijgt dus geen contant geld terug. Heb je betaald via Billink? Dan zullen je teruggebrachte items ook via Billink worden gecrediteerd. Wanneer je dus iets anders uitzoekt in de winkel, dien je dit direct af te rekenen.

Mogen sale items ook retour?

Uiteraard mag je jouw sale items ook naar ons retourneren. Het is natuurlijk wel belangrijk dat deze nog ongedragen en onbeschadigd zijn én de kaartjes er nog aan zitten.

Mag ik mijn artikel omruilen?

Bij ons is ruilen alleen mogelijk voor hetzelfde item in een andere kleur of andere maat. Geef op het formulier aan voor welke maat of kleur je het artikel wilt ruilen. Zodra jouw retour bij ons binnen is, sturen wij het nieuwe item op, mits deze op voorraad is. Mocht de juiste maat niet voorradig zijn, dan zetten we de ruiling om in een retour en storten we het bedrag terug.

Ik heb een verkeerd of beschadigd item ontvangen, wat nu?

Heb jij een verkeerd en/of beschadigd item ontvangen? Stuur in dit geval altijd een mail met jouw bestelnummer naar contact@trendzonline.nl voordat je jouw item(s) retour stuurt. Heb je mailcontact gehad met ons? Laat dan altijd op het retourformulier weten of je graag het juiste item wil ontvangen.